Account
Account aanmaken
Er kunnen verschillende dingen aan de hand zijn.
Hieronder een rijtje van oplossingsmogelijkheden:
Foutmelding wachtwoord: bij een foutmelding op het wachtwoord dien je een nieuw wachtwoord in te stellen. Of als je het wachtwoord bent vergeten. Om dit te doen klik je op de groene link “Wachtwoord vergeten?“.
Gebruik de nieuwste versie van je browser: controleer of je de nieuwste versie van je browser hebt. Zo niet, download de nieuwste versie. Bij oude versies werkt inloggen niet altijd optimaal.
Schakel adblockers uit: schakel adblockers (tijdelijk) uit als een adblocker actief is. De software houdt advertenties tegen maar kan er ook voor zorgen dat inloggen onmogelijk is. Nadat de adblocker is uitgeschakeld, sluit je de browser en start het weer op om opnieuw in te loggen.
Onjuiste software versie: de app werkt niet op verouderde software versie. Hij werkt op iOS vanaf versie 11.0 of vanaf Android versie 5.0
Je kunt een Tijdschrift.nl-abonnement op 5 apparaten lezen. Dit betekent dat je jouw account ook kunt delen met familie en vrienden. Om de app te installeren op een nieuw apparaat download je de app (iOS of Android) en log je in met jouw inloggegevens. Op het nieuwe apparaat kan dan ook genoten worden van alle mooie tijdschriften.
Log in of klik op het account rechtsboven. Je kunt hier jouw gegevens inzien en wijzigen.
Een account aanmaken is noodzakelijk. Hoe werkt het?Op Tijdschrift.nl maak je het account aan tijdens het bestellen van je abonnement. Met deze gegevens log je in op de app 'Tijdschrift.nl'.
Misschien is je wachtwoord onjuist. Klik dan op 'Wachtwoord vergeten' en maak een nieuw wachtwoord aan.